Friday, 27 June 2014

Ramadhan Al Kareem

Alhamdulillah. Ramadhan Al Kareem 2014. Masih diizinkan oleh Allah SWT untuk bertemu Ramadhan pada tahun 2014 ini. Semoga keimanan dan ketaqwaan dapat ditingkatkan.

Ya Allah jadikanlah aku seorang yang melalui Ramadhan dengan IBADAT. Hindarilah aku daripada menjadikan Ramadhan itu ADAT...

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL KAREEM KEPADA SEMUA MUSLIMIN & MUSLIMAT.

Monday, 23 June 2014

Rahsia Ibu Mengandung yang Sentiasa Sihat dan Cergas.

Apa agaknya Rahsia Ibu Mengandung yang Sentiasa Sihat dan Cergas. Dianugerahkan kesihatan yang baik ketika mengandung amatlah membantu melancarkan aktiviti harian bakal-bakal ibu. Kecergasan juga datangnya dari tubuh badan yang sihat. Untuk mendapatkan badan yang sihat dan bertenaga pemakanan harian dan makanan tambahan adalah amat penting. Pengambilan pemakanan sihat yang seimbang adalah faktor utama dalam memastikan badan sentiasa sihat. Selain itu makanan tambahan berupa vitamin pula adalah tambahan untuk membantu kesihatan badan.

Jom kita tengok  apakah vitamin-vitamin yang sesuai untuk ibu-ibu mengandung. Apakah yang terkandung dalam setiap vitamin-vitamin ini?


Set Kehamilan Shaklee
Vitamin Untuk Ibu Mengandung

VITALEA Shaklee
Dilengkapi dengan Iron Formula dan mengandungi 12 jenis vitamin, 7 galian dan juga zat besi. Zat besi sgt penting untuk pembentukan sel darah merah dan juga untuk menstabilkan darah di dalam badan. Ibu-ibu mengandung dan menyusukan sgt digalakkan mengambil vitalea ini kerana zat besi juga penting untuk penghasilan susu dan juga tumbesaran anak. Nutrient yg terkandung dalam vitalea juga bagus untuk kekuatan tulang dan immunisasi badan.

Antara keistimewaan lain yg terkandung di dalam  Vitalea adalah :
●Vitamin D - Menyokong penyerapan kalsium untuk tulang dan gigi yang sihat
●Beta Karotena - Meningkatkan kesihatan mata, kulit dan sistem imunisasi
●Vitamin E - Menyokong kesihatan sekular dan meningkatkan kesihatan hati, usus dan fungsi imunisasi
●Kalsium - Menyokong kekuatan tulang, pengaliran urat saraf dan otot-otot
●Boron - Membantu dalam metabolisma Vitamin D dan mineral yang terbabit dalam perkembangan tulang
●Magnesium - Menyokong kekuatan tulang, fungsi otot dan membantu dalam mengekalkan tekanan darah normal dan denyutan jantung
●Biotin - Membantu badan menghasilkan tenaga dari protein dan lemak
●Lain-lain - Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, warna dan bahan pengawet


B-COMPLEX Shaklee
B-Complex mengandungi kesemua 8 jenis Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh bagi menggantikan nutrisi Vitamin B yang hilang untuk membantu menguatkan jantung, paru-paru dan organ-organ penting yang lain. Asid folik merupakan Vitaman B yang penting bagi membantu menghasilkan dan mengekalkan sel-sel baru. Oleh kerana asid folik tambahan tidak mudah diserap oleh tubuh, Shaklee telah berjaya menghasilkan Sistem Penyerapan Bioaktif yang unik yang membolehkan Vitaman B lebih mudah diserap oleh sistem tubuh.


SR VITA C Shaklee
Kandungan Vitamin C yg tinggi dengan sistem perlepasan berperingkat selama 5jam dalam menyalurkan 100mg Vitamin C  setiap jam. Setiap kapsul Vita C Shaklee menyamai kandungan 7 setengah biji buah oren. Maka setiap satu jam, kandungan vitamin c untuk satu setengah biji buah oren utk akan dibekal ke dalam tubuh badan.(berkekalan dalam tubuh; kerana Vitamin C tidak berupaya disimpan lama oleh tubuh)mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, untuk kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, tulang, otot dan salur darahmembantu dalam proses penyerapan zink dalam badan.


Ostematrix
Kalsium sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Ostematrix mengandungi kalsium, magnesium dan Vitamin D membantu dalam pengekalan darah yang normal. Ia juga membantu dalam pengecutan otot dan saraf yang normal, membantu dalam penyumbangan nutrient kepada fetus dan supaya kalsium dari si ibu tidak kekurangan akibat diserap oleh anak tadi dan  mengurangkan osteoperosis.


ESP (Energizing Soy Protein)
ESP didatangkan dalam bentuk serbuk yang diperbuat dari 100% non-GMO soy protein yang lengkap dengan 9 asid amino perlu. Kesan POSITIF dari pengambilan minuman ini ialah membantu membekalkan tenaga yang berpanjangan, membantu menahan lapar kerana ia menghasilkan mukosa sebagai pelindung kesan asid hidroklorik di dalam perut dan mengelakkan rasa kepedihan perut dan juga pedih ulu hati. Gabungan kalsium dan protein di dalam ESP menjadi makanan tambahan untuk penghasilan utama susu ibu yang dapat diberikan kepada si manja kesayangan anda.


Omega-Guard
Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronarik.Omega Guard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.Ianya memang bagus untuk ibu mengandung dan ibu menyusu dalam membantu perkembangan otak bayi. Omega dicadangkan pengambilannya pada usia kandungan 4 - 7 bulan.

Kenapa tidak dicadangkan mengambila Omega sehingga usia kandungan 9 bulan?
Omega ini berupaya mencairkan darah. Ia adalah supplement yang terbaik untuk mereka yang ada masalah dengan pengaliran darah di dalam badan, terutamanya yang mengidap sakit jantung.Sesetengah ibu-ibu mengandung mempunyai darah yang agak cair, disebabkan itulah ia dinasihatkan berhenti makan pada waktu sebelum bersalin supaya tidak berlaku kejadian pendarahan yang tidak disengajakan.



Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan sebarang produk Shaklee dan mendaftar sebagai ahli Shaklee untuk kegunaan sendiri mahupun menjana pendapatan tambahan, anda juga boleh menghubungi saya. Saya juga sediakan tips dan panduan pemakanan bagi setiap vitamin yang anda beli. Bagi yang ingin menjana pendapatan, saya akan bantu anda. Kita akan sama-sama menuai hasil di ladang yang terbentang luas yang Shaklee sediakan. Jom sama-sama sertai saya sabagai Pengedar Sah Shaklee Penang dan seluruh Negeri di Malaysia.

JANGAN MALU JANGAN SEGAN untuk menghubungi saya.
Anda boleh call / sms / whatsApp saya ye.

Sebarang Pertanyaan & Tempahan Hubungi:
Pengedar Shaklee Penang
Pengedar Sah Shaklee Penang

ESP Hot Selling Produk Shaklee

ESP Hot Selling Produk Shaklee kerana munafaat dan kesannya yang terbaik dan memuaskan hati setiap pengguna.

ESP Hot Selling Produk Shaklee


Faedah ESP Shaklee yang Utama:

Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.Memulihkan 

Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.

Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.


ESP Hot Selling Produk
Kombinasi ESP 


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan sebarang produk Shaklee dan mendaftar sebagai ahli Shaklee untuk kegunaan sendiri mahupun menjana pendapatan tambahan, anda juga boleh menghubungi saya. Saya juga sediakan tips dan panduan pemakanan bagi setiap vitamin yang anda beli. Bagi yang ingin menjana pendapatan, saya akan bantu anda. Kita akan sama-sama menuai hasil di ladang yang terbentang luas yang Shaklee sediakan. Jom sama-sama sertai saya sabagai Pengedar Sah Shaklee Penang dan seluruh Negeri di Malaysia.

JANGAN MALU JANGAN SEGAN untuk menghubungi saya.
Anda boleh call / sms / whatsApp saya ye.

Sebarang Pertanyaan & Tempahan Hubungi:
Pengedar Shaklee Penang
Pengedar Sah Shaklee Penang

Thursday, 19 June 2014

Ganjaran 3C daripada Shaklee

Ganjaran 3C daripada Shaklee?
Apa yang anda tahu tentang Ganjaran 3C daripada Shaklee? Ganjaran 3C yang dimaksudkan adalah berupa CASH, CAR dan CONVENTION. Kesemua ganjaran ini layak dimiliki oleh setiap orang yang mendaftar sebagai AHLI SHAKLEE yang sah. Dan perlu diingat ganjaran ini juga ada beberapa syarat untuk melayakkan kita mendapat setiap 'C' yang syarikat Shaklee tawarkan.


3C yang SHAKLEE tawarkan mengikut terma dan syarat kelayakan adalah:

✔ Ganjaran tunai (CASH)
° Bonus peribadi bermula 5% sehingga 21% dengan pengumpulan UV serendah 150UV.
° Leadership bonus sehingga 6 level ke bawah
° Insentif Coordinator sehingga 1.5%

✔ Program kereta (CAR)
° Insentif wang tunai untuk pembayaran kereta atau suka hati andalah nak buat apa dengan wang tunai itu

✔ Percutian (CONVENTION)
° Berpeluang menikmati percutian bertaraf 5 bintang yang ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee di dalam dan luar negara
° Berpeluang menunaikan umrah bagi yang muslim membawa bersama ahli keluarga, ibubapa, anak-anak dan saudara-mara


Apa lagi yang Syarikat Shaklee sediakan buat ahli-ahli yang serius menjalankan perniagaan ini:

♣Syarikat sudah menyediakan produk kesihatan terbaik untuk membantu meningkatkan kesihatan kita semua. 

♣Syarikat juga menyediakan lombong emas untuk kita cari gali semahu-mahunya. 

♣Syarikat juga menyediakan pelan pemasaran yang baik dan adil serta patuh syarak bagi memastikan setiap ahlinya yang berdaftar bersaing secara sihat dalam menjana pendapatan.

♣Syarikat juga memberi perbagai intensif bagi menghargai setiap ahlinya yang berusaha gigih untuk menjana pendapatan dan mencapai pangkat tertinggi yang syarikat telah gariskan.

♣Syarikat juga menghargai setiap Puncak Kejayaan yang dicapai oleh ahlinya dengan mengadakan majlis keraian secara besar-besaran, eksklusif dan mengikut citarasa ahlinya.


Dengan gajaran pendapatan yang lumayan serta peluang-peluang yang Syarikat Shaklee sediakan, perlukah anda merasa ragu-ragu dan tidak percaya dengan apa yang kami Pengedar Sah Shaklee Malaysia cuba sampaikan? Ayuh beramai-ramai sertai Shaklee dan sama-sama kita menjana pendapatan secara sihat dengan bantuan mentor-mentor yang telah pon bergelar jutawan Shaklee.


Sekiranya anda berminatuntuk mendapatkan sebarang produk Shaklee dan mendaftar sebagai ahli Shaklee untuk kegunaan sendiri mahupun menjana pendapatan tambahan, anda juga boleh menghubungi saya. Saya juga sediakan tips dan panduan pemakanan bagi setiap vitamin yang anda beli. Bagi yang ingin menjana pendapatan, saya akan bantu anda. Kita akan sama-sama menuai hasil di ladang yang terbentang luas yang Shaklee sediakan. Jom sama-sama sertai saya sabagai Pengedar Sah Shaklee Penang dan seluruh Negeri di Malaysia.

JANGAN MALU JANGAN SEGAN untuk menghubungi saya.
Anda boleh call / sms / whatsApp saya ye.

Sebarang Pertanyaan & Tempahan Hubungi:
Pengedar Shaklee Penang
Pengedar Sah Shaklee Penang





Wednesday, 18 June 2014

Peranan Vitamin dalam Kecantikan Kulit

Perempuan dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Demi untuk mendapatkan kulit yang cantik mereka sanggup berbelanjan ratusan ringgit malah ada yang mencecah ribuan ringgit setiap bulan. Tapi adakah nilai ringgit itu membantu mencantikkan kulit dari dalam tubuh badan. Atau ianya hanya bertindak di lapisan kulit semata-mata. Perlu kita ingat bahawa mahukan kecantikan yang berkekalan perlulah merawat dari dalaman.

Penggunaan kosmetik dan penjagaan kulit biasanya bertindak di atas lapisan kulit semata-mata. Berlainan pula dengan pengambilan vitamin dan amalan memakan makanan sihat untuk mendapatkan vitamin tertentu. Melalui pemakanan, biasanya ia akan bertindak melalui darah dan kesannya menyeluruh ke atas setiap anggota badan. Seperti contoh jika kita menyapu krim Vitamin C pada muka, hanya kulit bahagia muka sahaja yang mendapat kebaikan vitamin C tersebut. Manakala kulit pada bahagia tangan, badan dan kaki tidak terkesan dengan tindak balas krim tersebut. Berlainan pula jika kita makan 1 tablet vitamin C, seluruh anggota badan kita tidak terkecuali daripada menerima kesan dan tindakbalas daripada vitamin C yang kita makan.

Dengan perbezaan yang sangat ketara itu, cadangan saya adalah lebih baik kita mula merawat atau menjaga  kulit melalui pemakanan terlebih dahulu. Penjagaan luaran juga perlu tetapi jangan lah melampau-lampau sampaikan menggelupas kulit muka, merah kesan keradangan dan pucat akibat kesan pemakaian kosmetik yang keterlaluan. Ini semua boleh menggundang kepada kanser atau alergik pada kulit.

Selain daripada pengambilan makanan harian yang sihat , kita juga boleh mendapatkan vitamin-vitamin khusus yang menjadi agen kecantikan kulit seperti vitamin E, vitamin C dan vitamin B. Apakah peranan vitamin-vitamin tersebut dalam membantu meningkatkan kecantikan kulit?

Vita E Shaklee
Vita E Complex

Peranan Vitamin E dalam kecantikan kulit:
✿Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
✿Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
✿Menjaga kelembapan kulit
✿Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel


Vita C Shaklee
Sustained Release Vita C


Peranan Vitamin C dalam kecantikan kulit:
✿Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
✿Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit
✿Mencerahkan kulit

B-Complex
B-Complex

Peranan Vitamin B Complex dalam kecantikan kulit:
✿Sebagai pelembap
✿Mencegah pigmentasi
✿Melambatkan tanda penuaan
✿Mengubati jerawat

Set Kecantikan Shaklee
Set Kecantikan Shaklee

Hasil Kombinasi Vitamin E, B Complex dan Vitamin C:
✿Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus
✿Mencegah penuaan
✿Menjadikan kulit lebih kenyal
✿Mencerahkan kulit
✿Menjaga kulit dari sinaran UV
✿Mengurangkan parut jerawat
✿Menjadikan wajah bersinar dan bermaya
✿Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan
✿Menjadikan wajah lebih berseri
✿Bukan itu saja, malah anda akan rasa lebih sihat dan bertenaga kerana gabungan vita C dan Vita E merupakan antioksidan yang hebat untuk melawan radikal bebas dalam tubuh kita. B Complex pula menukarkan makanan kepada tenaga, menjadikan kita lebih bertenaga selepas makan.

BERMINAT UNTUK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE /
SEBARANG PERTANYAAN SILA HUBUNGI:
Pengedar Shaklee Pulau Pinang
Pengedar Shaklee Pulau Pinang









Monday, 16 June 2014

Herb-Lax

Herb-Lax
Herb-Lax.
Herb-Lax terdiri daripada 9 herba semulajadi: alfalfa leaves, senna leaves, anise seeds, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver’s root.

Senna Leaves – Merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, percepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.

Buckhorn bark – Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus.

Licorice Root – Membantu proses detoksifikasi.

Fennel seeds – Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alcohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalahsembelit dan kembung perut atau usus.

Anise seeds – Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membanti proses pencernaan.

Rhubarb root – Herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina untuk digunakan sebagai antibiotic.

Blue Malva Flower – Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit.

Culver’s root – Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma.

Alfalfa leaves – Membersihkan usus, darah dan hati. 

Fungsi Herb-Lax:
●Mengandungi kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.
●Membersihkan najis yang tersekat/ tersimpan lama dalam tubuh
●Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut
●Membantu masalah sembelit
●Mengempiskan perut
●Melawaskan pembuangan air besar.
●Memperbaiki Kesihatan Usus
●Menguruskan badan
●Mengurangkan bau badan
●Mengurangkan ketegangan perut
●Membantu sistem pertahanan yang lebih kuat
●Membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut.
●Mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) 

Siapa Perlukan Herb Lax:
●Individu yang mempunyai masalah untuk membuang air besar dengan konsisten setiap hari.
●Lelaki dan Wanita
●Individu yang mudah jatuh sakit
●Individu yang dalam proses pembuangan lemak
●Individu yang ada masalah pencernaan
●Individu yang ingin menjaga kesihatan usus


Kulit Cantik dan Berseri dengan Vitamin E

Kulit Cantik dan Berseri dengan Vitamin E!!!

Nak tak kulit cantik dan berseri? Siapa yang tak nak kan kalau dapat kulit wajah putih bersih tanpa cela. Nak keluar p jalan-jalan pon just apply krim untuk UV Protector. Tak perlu nak tampal Make-Up tebal-tebal tutup parut jerawat, tutup kulit muka yang berlubang-lubang. Kesian kulit muka tu sebab nak bernafas pon tak boleh. Make-up tebal sangat. Ye lah kalau nipis kang tak cover lak tona kulit tak sekata tu kan. Disebabkan selalu pakai make-up tebal-tebal akhirnya pori-pori muka pon tersumbat. Maka tumbuhlah jerawat-jerawat liat dia sana-sini. Kesudahannya kita akan hidup penuh keyakinan bila wajah bertopeng. Bila tak bertopeng nak jumpa orang pon malu. Sungguh tak bagus kan.

Tapi sekarang ni kita sudah ada pilihan. Ada sama nak teruskan aktiviti harian dengan make-up tebal ataupun lalui kehidupan harian dengan Natural Beauty face? Kalau saya pastinya pilih Natural Beauty sebab saya paling tak suka pakai make-up. Reti pakai pon tidak. Kesian dekat saya kan. Apatah lagi koleksi barangan Make-Up memang tak ada la. Tapi saya ada banya supplement!!!

Dengan adanya supplement dan vitamin-vitamin di pasaran sekarang ini, kita mampu merawat masalah kulit muka kita dari dalaman. Dengan cara ini kecantikan lebih berkekalan. Antara vitamin yang menjadi kegilaan ramai sekarang ni adalah Vita E Shaklee.
Antara ringkasnya kebaikan dan fungsi Vitamin E adalah sebagai anti oksida yang penting untuk melawan radikal bebas dari memusnahkan sel. Vitamin E juga merupakan vitamin anti aging yang berupaya merawat dan mencerahkan parut, membantu kemusnahan vitamin A dan C serta membantu penyerapan oksigen.

Vita E Shaklee
Kebaikan Vita E Shaklee
Vitamin E adalah sangat membantu merawat kecantikan kulit. Terdapat pelbagai masalah kulit yang boleh diselesaikan dengan pengambilan Vitamin E. Antaranya:
 
1. Kedutan
Apabila umur semakin meningkat, maka kulit akan kurang tegang dan berkedut. Ini kerana ia dipengaruhi oleh umur dan radikal bebas seperti pencemaran dan pemakanan yang tidak sihat yang mempercepatkan proses kedutan. Tahukah anda bahawa proses kedutan boleh dilambatkan dengan penggunaan Vitamin E?
Menurut buku "Healing with Vitamins: the Most Effective Vitamin and Mineral Treatments for Everyday Health Problems and Serious Disease", Vitamin E menghalang pembentukan kedutan denganmengurangkan serangan radikal bebas. Bila kita semakin tua, badan kurang menghasilkan kolagen untuk menegangkan kulit, Vitamin E akan menggalakkan penghasilan kolagen, sejenis tisu penyambung pada kulit yang menegangkan kulit serta menjadikannya elastik. Ia mengurangkan kedutan dengan mengalakkan dan mempercepatkan pembinaan sel baru.

2. Kulit Kering
Kulit idaman semua adalah kulit yang sentiasa lembab dan tidak kering. Apabila kulit terlalu kering, banyak kesan negatif boleh terjadi termasuklah ekzema dan gatal-gatal. Vitamin E mampu mengembalikankelembapan pada kulit dan kesan yang baik dapat diperolehi jika pengguna menyapu minyak ini pada waktu malam. Ini kerana proses penyerapan Vitamin E akan menjadi lebih efektif. Namun begitu, Vitamin E tulen sangat pekat untuk digunakan sehari-harian pada kulit. Ia lebih sesuai untuk penyembuhan drastik pada kulit. Mencampurkan Vitamin E dengan Minyak Zaitun adalah langkah terbaik untuk mendapatkan kesan kelembapan yang diinginkan.

3. Parut
Parut terjadi kesan dari luka lama, lecur dan pembedahan. Vitamin E mampu mengurangkan kesan parut kerana ia terus menyerap ke dalam kulit dan menghalang serangan radikal bebas. Mengapa serangan radikal bebas tidak baik untuk parut? Ia menghalang penyembuhan parut sekaligus melambatkan parut hilang. Menurut Diane Irons, penulis buku "911 Beauty Secrets: an Emergency Guide to Looking Great at Every Age, Size and Budget", Vitamin E adalah antioksida yang kuat dan membantu penghasilan kolagen, mengembalikan keanjalan kulit yang tidak terdapat pada parut.
  
4. Tompok Coklat
Tompok coklat selalu kelihatan pada mereka yang telah berusia. Ia terjadi disebabkan oleh faktor umur, serangan radikal bebas (pencemaran dan pemakanan), serta fungsi hati yang kurang baik. Vitamin Emengurangkan serangan radikal bebas dan mengurangkan tompok coklat. Apabila minyak Vitamin E disapu pada tompok coklat, ia akan melembabkan membran sel dan menggalakkan penghasilan sel baru.
 
5. Kutikel (Tempat kuku bertemu kulit)
Vitamin E membantu mengurangkan masalah kutikel kering dan merekah. Beberapa titik Vitamin E mampu mengurangkan masalah kutikel kering, sentiasa menjadikannya lembab dan menghalang dari terus merekah.

Sekarang dah nampak kan bertapa banyaknya kebaikan vitamin E ni dalam membantu mencantikkan kulit kita. Jadi lepas ni sesiapa nak kulit cantik boleh lah amalkan pengambilan Vitamin E. Pastinya pilihlah Vita E Shaklee.


Sekiranya anda berminatuntuk mendapatkan sebarang produk Shaklee dan mendaftar sebagai ahli Shaklee untuk kegunaan sendiri mahupun menjana pendapatan tambahan, anda juga boleh menghubungi saya. Saya juga sediakan tips dan panduan pemakanan bagi setiap vitamin yang anda beli. Bagi yang ingin menjana pendapatan, saya akan bantu anda. Kita akan sama-sama menuai hasil di ladang yang terbentang luas yang Shaklee sediakan. Jom sama-sama sertai saya sabagai Pengedar Sah Shaklee Penang dan seluruh Negeri di Malaysia.

JANGAN MALU JANGAN SEGAN untuk menghubungi saya.
Anda boleh call / sms / whatsApp saya ye.

Sebarang Pertanyaan & Tempahan Hubungi:
Pengedar Shaklee Penang
Pengedar Sah Shaklee Penang

Sunday, 15 June 2014

Kenapa Asid Folik Penting?

Kenapa Asid Folik Penting?

Selalu kita dengar bila wanita hamil mesti doktor bagi Asid Folik sebagai vitamin yang wajib ambik diawal-awal kehamilan. Lagi satu bila ada wanita-wanita atau pengantin baru yang planning nak anak turut dicadangkan ambik Asid Folik sebagai persediaan untuk hamil. Mesti pentingkan asid folik ni dalam persediaan untuk hamil dan di awal-awal kehamilan. Kalau tak penting masakan doktor sendiri yang mencadangkan. Jom kita tengok bertapa penting dan perlunya asid folik dalam kehidupan seharian mahupun ibu yang mengandung.
 
Apa itu Asid Folik? Asid folik adalah salah satu vitamin dalam kumpulan B. Ia wujud secara semulajadi sebagai folat dalam kekacang, sayuran hijau, beberapa buah, dan juga yis and ekstrak daging lembu. Sesetengah makanan seperti roti dan bijirin sarapan diperkuat dengan asid folik.
 
Asid Folic sangat penting dalam kehamilan bagi memastikan kesihatan fetus. Ia membantu mengatur pembentukan sel saraf  "embryonic" dan " fetal". Ianya amat penting untuk tumbesaran yang normal. Asid folik menolong melindungi bayi dalam kandungan anda daripada kecacatan dalam sistem sarafnya (kecacatan tiub neural) seperti spina bifida. Spina bifida berlaku apabila pelindung yang melitupi saraf tunjang bayi tidak tertutup dengan sempurna. Ini boleh menyebabkan kerosakan saraf kekal.

Dalam masa 12 minggu pertama kehamilan, otak dan sistem saraf bayi terbentuk dan berkembang dengan pesat. Oleh sebab itu, adalah sangat penting untuk mengambil folik asid setiap hari pada masa itu.Dalam trimester kedua, iaitu dari minggu ke-13 kehamilan, anda sudah boleh berhanti mengambil asid folik. Namun jika anda terus mengambil asid folik sepanjang kehamilan, ia tidak akan menjejaskan kesihatan anda ataupun bayi anda. Selain itu Asid Folic juga membantu  merangsang pengeluaran susu ibu. Folic asid sangat berkesan apabila digabungkan dengan vitamin B12 dan vitamin C.

Fungsi lain Asid Folik, ianya dianggap sebagai makanan otak, ia diperlukan untuk pengeluaran tenaga  dan pembentukan sel darah merah. Ia juga menguatkan sistem imuniti dengan membantu dalam pembentukan yang sesuai dan fungsi sel darah putih. Oleh kerana ia berfungsi sebagai  koenzim dalam sintesis DNA dan RNA , ia adalah penting untuk pecahan dan penyalinan sel yang sihat. Asid Folik terlibat dalam metabolisma protein, dan telah digunakan dalam pencegahan dan rawatan  ANEMIA. Zat ini juga boleh membantu dalam depresi ataupun tekanan dan "anxiety".

Kekurangan Asid Folik di dalam badan juga boleh memberi kesan yang banyak. Antaranya ia boleh menyebabkan sakit disekeliling mulut, sakit lidah, ulser mulut, tumbesaran yang lembap pada kanak-kanak, anemia, sakit jantung, tekanan, osteoporosis dan kemurungan.

Sumber Makanan yang mengandungi Asid Folik ialah barli, daging lembu, ragi yang ditapai, beras perang, keju, ayam, buah kurma, sayuran berdaun hijau, daging kambing, hati, susu, cendawan,  oren, sayuran berubi, ikan salmon, tuna, gandum, dan bijirin.

Sumber lain Asid Folik adalah melalui vitamin atau makanan kesihatan tambahan bagi memenuhi keperluan harian badan. Vitamin yang mengandingi Asid Folik cadangan saya adalah B-Complex Shaklee dan Vita-Lea Shaklee. Saintis Shaklee telah mencipta Asid Folik secara semulajadi yang pertama di dunia dengan kadar penyerapan yang sangat tinggi dan berkualiti.


Asid Folik Shaklee
Sumber Asid Folik 
Anda dinasihatkan mengambil 400 mikrogram (mcg) asid folik setiap hari sebaik sahaja anda merancang untuk hamil. Kemudian, pengambilannya diteruskan untuk 12 minggu yang pertama kehamilan. Baik juga jika anda makan makanan yang kaya dengan folat. Kandungan Asid Folik yang terdapat didalam 1 kapsul B Complex adalah 200mg Asid Folik dan begitu juga dengan 1 kapsul Vitalea mengandungi 200mcg Asid Folik. Dengan kombinasi 1 kapsul B Complex dan 1 kapsul Vitalea menghasil anda boleh memperolehi 400mcg Asid Folik untuk melengkapi keperluan bakal-bakal ibu dahn ibu yang berada di fasa awal kehamilan.

Berminat untuk mendapatkan B Complex & Vita-Lea Shaklee anda boleh hubungi saya segera.


Sebarang Pertanyaan & Tempahan Hubungi:
Pengedar Shaklee Penang
Pengedar Sah Shaklee Penang
 

Friday, 13 June 2014

Jom Uji Minda

Kira Berapa Banyak Muka Orang. Jom uji minda dengan gambar di bawah ni. Sekali sekala belajar mengira best juga kan? Hilangkan stress sambil menguji minda.

Kira Berapa Banyak Muka Orang
Kira berapa banyak muka orang.
Sila lah kira berapa banya wajah manusia yang terdapat dalam gambar di atas ni. Pusing lah kepala anda 360° untuk pastikan yang anda tidak terlepas pandang.

Have Fun & Good Luck

Wednesday, 11 June 2014

Pengedar Sah Shaklee Penang

Pengedar Sah Shaklee Penang
 
Saya adalah Pengedar Sah Shaklee Penang. Shaklee ID: 1023712. Jika anda ingin membeli vitamin Shaklee dengan pakej konsultasi dan tips tambahan, anda boleh dapatkannya daripada saya. Percuma 'servis after sale' istimewa untuk anda pelanggan2 bertuah saya.

Anda juga boleh membuat belian pada harga ahli dengan mendaftar keahlian di bawah saya dengan rm65 untuk yang nak COD dan RM75 untuk yang kena pos. Bayaran ini hanyalah sekali sahaja seumur hidup.
 

Antara Set Shaklee yang paling popular dan tinggi permintaan adalah seperti berikut:

♥Set Kurus
♥Set Mengandung
♥Set Berpantang
♥Set Menyusu
♥Set Kesihatan Optimum
♥Set Kesubura
♥Set Kulit Cantik
♥Set Kanak2 / Anak Pintar
♥Set Suami Isteri
♥Set Penyakit
■Gout
■Kencing Manis
■Magrain
■Darah Tinggi
■Asma
■Resedung
■Tulang & Sendi

***********************************************************************************
COD Area :

PENANG
Seberang Jaya, Bandar Perda, Penanti & Bukit Mertajam
KEDAH
Lunas, Kulim & Baling
PERAK
Pengkalan Hulu

Pos Laju :
Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak.
***********************************************************************************

Sekiranya anda berminat mendaftar sebagai ahli Shaklee untuk kegunaan sendiri mahupun menjana pendapatan tambahan, anda juga boleh menghubungi saya. Saya akan bantu realisasikan apa matlamat dan impian ada dalam berShaklee bersama saya. Kita akan sama-sama menuai hasil di ladang yang terbentang luas yang Shaklee sediakan. Jom sama-sama sertai saya sabagai Pengedar Sah Shaklee Penang dan seluruh Negeri di Malaysia.

JANGAN MALU JANGAN SEGAN untuk menghubungi saya.
Anda boleh call / sms / whatsApp saya ye.

Sebarang Pertanyaan & Tempahan Hubungi:
Pengedar Shaklee Penang
Pengedar Sah Shaklee Penang

Tuesday, 10 June 2014

SHAKLEE VITAMIN TERBAIK

SHAKLEE VITAMIN TERBAIK kerana:
  1. Tidak mengandungi PARABEN
  2. Tidak mengandungi TRIKLOSAN
  3. Tidak mengandungi PHTHALATES
  4. Tidak mengandungi SODIUM NATRIUM LAURYL SULFAT (SLS)
  5. Tidak mengandungi SODIUM NATRIUM LAURYL ETER SULFAT (SLES)
  6. Tidak mengandungi 1,4 DIOKSANA
  7. Tidak mengandungi GLIKOL
  8. Tidak mengandungi BAHAN CUCIAN ORGANIK YANG "VOLATILE"
  9. Tidak mengandungi ASID HIDROKLORIK
  10. Tidak mengandungi AMMONIA
  11. Tidak mengandungi SODIUM HIDROKSIDA
  12. Tidak mengandungi BUTYL CELLOSOLVE
  13. Tidak mengandungi FORMALDEHYDE
  14. Tidak mengandungi BESFINOL-A
  15. Tidak mengandungi PETROLEUM DISTILLATES
  16. Tidak mengandungi TOULENE
  17. Tidak mengandungi PELUNTUR WARNA
  18. Tidak mengandungi BAHAN PERISA
  19. Tidak mengandungi PEWARNA
  20. Tidak mengandungi LEMAK TRANS
  21. Tidak mengandungi PEMANIS TIRUAN
  22. Tidak mengandungi DAKWAT TOKSIN
  23. Tidak mengandungi BAHAN-BAHAN TERLARANG 
Produk Shaklee Dijamin Selamat Tanpa Syarat!!! 
"Kami memulakan dengan sumber semulajadi, ahli-ahli saintis Shaklee telah membuat kajian di pelusuk dunia bagi mencari sumber ramuan asli semulajadi. Kemudian kami menjalankan lebih 350 kajian ke atas setiap ramuan baru kami, terutamanya bahan logam, racun serangga dan bermacam-macam bahan pencemaran yang lain. Dan kami meneruskan kajian ke atas lebih 80,000 ujian berkualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan dan perlindungan bagi setiap satu produk.
 
Secara keseluruhannya, semua produk Shaklee tidak mempunyai parabens, triklosan, phthalates, natrium lauril sulfat (SLS), natrium lauryl eter sulfat (SLES), 1,4 dioksana, atau propilena glikol. Tidak terdapat bahan-bahan yang diharamkan, tiada pewarna, tidak sebarang jenis lemak dan tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa. Kami tidak menjalankan ujian ke atas haiwan. Juga pembungkusan produk kami adalah selamat dan bebas daripada sebarang toksin-toksin biophenol mahupun asid phthalates dan cecair toksik. Ini yang membuatkan kami benar-benar pasti bahawa Setiap Produk Shaklee adalah 100% selamat digunakan. Terjamin."
 

Vitamin Cinta

Ramai yang tanya saya kenapa Vita E Complex Shaklee ni orang panggil VITAMIN CINTA lah, VITAMIN KASIH SAYANG lah dan paling best ada yang kata VITAMIN SEKS. Wawww...macam best je hubungkait 3 gelaran ni kan. Rasa macam wajib miliki je bunyinya. Sebab ramai yang tertanya-tanya maka dengan baik hatinya saya nak bagi penjelasan.

Vita E Complex Shaklee
Vitamin CINTA
 
Kenapa Vita E Complex mendapat gelaran VITAMIN CINTA / VITAMIN KASIH SAYANG / VITAMIN SEKS?
 
Peranan Vitamin E kepada ISTERI:
  • Memberi lebih tenaga (seksual).
  • Lebih mudah terangsang.
  • Libido yang lebih kuat.
  • Menstabilkan hormon seks kewanitaan, terutama bagi ibu yang menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.
 
Peranan Vitamin E kepada SUAMI:
  • Memberi lebih tenaga (seksual).
  • Lebih mudah terangsang.
  • Libido yang lebih kuat.
  • Ereksi yang lebih lama.
  • Orgasma yang lebih kerap, bersemangat dan bertenaga.
  • Meningkatkan pengeluaran air mani.
 
Sekarang dah terang lagi bersuluhkan kenapa la ramai sangat yang suka makan vitamin E Shaklee ni kan. Itu baru fungsi untuk suami isteri. Fungsi hebat yang lain adalah untuk KECANTIKAN dan KESUBURAN. So memang tak rugi dan sangat-sangat berbaloi beli Vita E Complex Shaklee ni.
 
PROMOSI BULAN JUN 2014!!!
VITA E COMPLEX...BELI 6 PERCUMA 1
SANGAT BERBALOI-BALOI.
BOLEH KONGSI SUAMI & ISTERI.
SUAMI SIHAT & BERTENAGA.
ISTERI CANTIK MENAWAN. 

Sebarang Pertanyaan & Tempahan Hubungi:
Pengedar Shaklee Penang

Monday, 9 June 2014

Keperluan Vitamin Untuk Ibu Hamil

Ibu-ibu hamil memerlukan pemakanan yang seimbang, sihat dan berkhasiat penting bagi memastikan perkembangan janin yang sihat selain mengekalkan kesihatan ibu. Selain itu pemakanan seimbang telah terbukti dapat mengurangkan risiko untuk menghidapi pelbagai penyakit yang berbahaya

Pemakanan bagi ibu mengandung penting bagi memenuhi keperlukan nutrien dan memastikan penambahan berat badan yang bersesuaian semasa mengandung. Perlu diingatkan sumber makanan bayi yang membesar dalam kandungan juga hanyalah dari ibu. Semua nutrisi yang diperlukan akan diserap hasil dari pemaknan ibu atau dari nutrisi simpanan ibu.Utamakan pemakanan yang seimbang dan bernutrisi agar kedua-dua anda dan bayi sentiasa sihat sepanjang kehamilan.



Set Kehamilan Shaklee (Asas)
Set Kehamilan Shaklee (Asas)
 
Pemilihan makanan yang bernutrien tinggi penting bayi dalam bagi memastikan kandungan dapat membesar dan sihat. Apakah Vitamin dan Supplemen yang penting untuk kesihatan ibu hamil?

Asid Folik (Folic Acid)
  • Sumber : sayuran berdaun hijau, hati dan kacang.
  • Asik folik membantu mencegah kecacatan kelahiran otak dan saraf tunjang.
  • Ia juga boleh melindungi ibu hamil terhadap kanser dan strok.
  • lbu hamil perlu mendapatkan sekurang-kurangnya 400 mikrogram setiap hari dari makanan dan vitamin tambahan.
Zat Besi (Iron)
  • Sumber : hati, daging tanpa lemak, roti yang ditambah dengan zat galian dan kekacang jenis kering
  • Besi membantu perkembangan otot-otot kepada ibu hamil dan bayi.
  • Ia juga membantu mencegah anemia (sel-sel darah merah terlalu kecil dan terlalu sedikit).
  • Besi juga boleh mengurangkan risiko kelahiran pramatane dan berat kelahiran yang rendah.

Kalsium (Calcium)
  • Sumber : susu, keju, dadih, sayuran dedaun hijau dan produk kacang soya
  • Kalsium membantu mengekalkan tulang dan gigi yang kuat untuk ibu dan bayi.
  • Ia juga membantu sistem saraf, otot dan mengekalkan sistem peredaran darah yang sihat.
  • Jika ibu hamil tidak mendapat kalsium yang mencukupi dari makanan, badan akan mengambil kalsium daripada tulang dia dan memberikannya kepada perkembangan bayi.
  • Dari semasa ke semasa, kekurangan kalsium dalam tulang boleh menyebabkan kesihatan yang serius seperti osteoporosis, tulang nipis dan meningkatkan risiko tulang pecah.

Vitamin C
  • Sumber : jambu, betik dan limau
  • Vitamin C berupaya membantu membina placenta yang kuat.
  • Membantu penyerapan zat besi.
  • Membantu tubuh melawan jangkitan.
  • Menggalakkan pembentukan gusi, tulang, ligament dan gigi bayi.


Asid docosahexaenoic (DHA)
  • DHA juga dikenali sebagai asid omega-3 lemak.
  • Ia membantu menyokong dan perkembangan saraf otak dan mata bayi.
  • lbu hamil perlu mendapatkannya sekurang-kurangnya 200 miligram DHA setiap hari.


Set Kehamilan Shaklee
Set Kehamilan Shaklee (Asas)

Sebelum anda mengambil vitamin dan suplemen untuk ibu bamil, anda harus meminta nasihat daripada doktor sama ada anda perlukan atau pun tidak tambahan vitamin. Dan jika perlu berapa banyak kuantiti yang anda perlu ambil. Ini kerana sesetengah vitamin adalah berbahaya untuk diambil semasa hamil. Dos yang terlalu banyak kadang-kadang berisiko kepada bayi anda. Sebagai contoh, pengambilan vitamin A yang terlalu banyak semasa hamil boleh menyebabkan kecacatan kelahiran.
 
 Sebarang Pertanyaan & Tempahan Hubungi:
Pengedar Shaklee Penang




Friday, 6 June 2014

Pengedar Shaklee Pulau Pinang

Assalamualaikum!!!

Saya adalah pengedar sah Shaklee Pulau Pinang (Penang). Ingin dapatkan produk Shaklee pilihan anda boleh hubungi saya. Saya turut menawarkan perkhidmatan COD bagi beberapa kawasan terpilih disekitar saya. Sekiranya anda menghadapi masalah untuk membuat pilihan terbaik untuk mengambil vitamin Shaklee, sila lah hubungi saya untuk konsultasi percuma. Anda juga akan diberi jadual pengambilan vitamin dan tips tambahan berkaitan dengan vitamin atau permasalah anda mengikut keperluan semasa.

Perkhidmatan COD (Cash On Delivery) / Pick Up adalah seperti senarai berikut:

PULAU PINANG:
Sekitar Penanti, Kubang Semang, Bukut Mertajam, Bandar Perda, Seberang Jaya & Tasek Gelugor. (Sekiranya kawasan anda berhampiran dengan kawasan yang saya nyatakan di atas, anda boleh menghubungi saya untuk pengesahan tempat yang boleh saya COD)

KEDAH:
Lunas, Kulim & Baling. (Sekiranya kawasan anda berhampiran dengan kawasan yang saya nyatakan di atas, anda boleh menghubungi saya untuk pengesahan tempat yang boleh saya COD)

PERAK:
Sekitar Pengkalan Hulu. (Sekiranya kawasan anda berhampiran dengan kawasan yang saya nyatakan di atas, anda boleh menghubungi saya untuk pengesahan tempat yang boleh saya COD)

Penghantaran ke Seluruh Malaysia adalah menggunakan Pos Laju, Gdex dan City Link.

Untuk tempahan & maklumat lanjut sila hubungi:
◆WANI MAHMUD
◆0111 655 0182
◆SID 1023712

PHYTOCOL-ST Produk Baru Shaklee

PHYTOCOL-ST merupakan produk terbaru daripada Shaklee dan akan diperkenalkan kepada pasaran sempena Anugerah NC 7-8 Jun 2014. Nantikan produk terbaru daripada Shaklee ini kerana ianya bagus untuk menghapuskan KOLESTROL yg degil-degil tu. So pasni sapa yang kolestrol tinggi melangit tu tak perlu gusar lagi.

PHYTOCOL-ST Shaklee
Phytocol-ST untuk masalah kolestrol

Berminat untuk mengetahui tentang penghapus kolestrol ini sila hubungi saya. Boleh kita sembang-ssembang. Banyak lagi produk Shaklee yang mungkin menambat hati anda.
CALL / WHATSAPP: 0111 655 0182 : WANI MAHMUD



Thursday, 5 June 2014

Set Kehamilan Shaklee

Saat disahkan hamil sudah pasti mengujakan. Lagi-lagi jika kehamilan itu amatlah dinanti. Pasti double triple happy buat pasangan suami isteri tu kan? Sudahkah anda mengambil apa-apa vitamin untuk melengkapi nutrisi harian sebagai ibu hamil?


Vitamin bagi ibu-ibu hamil adalah sangat penting kerana ia dapat memberi nutrien lengkap dan seimbang yang diperlukan oleh tubuh badan ibu dalam memastikan kesihatan ibu dan anak berkekalan.Pilih lah vitamin daripada bahan semulajadi. Ianya penting bagi memastikan tidak beri kesan sampingan untuk ibu dan bayi. Vitamin juga boleh diperolehi melalui pemakanan sihat seperti memakan buah-buahan, sayur-sayuran, susu, daging, ikan dan sebagainya.


Bagi memenuhi keperluan nutrisi ibu dan bayi di dalam kandungan, Shaklee mengeluarkan beberapa jenis vitamin yang bersesuaian untuk di ambil oleh ibu-ibu mengandung bagi meningkatkan tahap kesihatan mereka. Vitamin-vitamin ini dikombinasikan menjadi satu set vitamin yang lengkap dengan iron, asid folic, kalsium, protein, EPA dan DHA.

Kombinasi SET KEHAMILAN SHAKLEE
SET KEHAMILAN (1st Trimester)
  • Vitalea (MULTIVITAMIN LENGKAP DGN IRON)
  • B complex (LENGKAP DENGAN ACID FOLIC)
  • Vitamin C
  • Ostematrix (Calcium-Magnesium)
  • ESP 
SET KEHAMILAN (2nd & 3rd Trimester )
  • Vitalea (MULTIVITAMIN LENGKAP DGN IRON)
  • B complex (LENGKAP DENGAN ACID FOLIC)
  • Vitamin C
  • Ostematrix (Calcium-Magnesium)
  • ESP
  • Omega Guard (DHA)

Set Kehamilan Shaklee
Set Kehamilan Shaklee


Manfaat Setiap Vitamin di dalam Set Kehamilan  Shaklee


Vitalea (120bj)
  • Membekalkan zat besi untuk penghasilan darah yang cukup.
  • Elakkan pitam dan anemia (kekurangan sel darah merah)
  • Wajah tidak kelihatan pucat
B Complex (120bj)
  • Membantu mengawal tekanan
  • Mengelakkan pigmentasi pada kulit
  • Membantu kelembapan kulit.
  • Membantu pembebasan tenaga dari makanan
  • Penting untuk pembentukan darah dan hormon
Vita C 500mg (180bj)
  • Membantu bekalkan keperluan vitamin c harian tubuh
  • Bertindak sebagai antioksidan pencegah kanser
  • Tiada pengawet dan pewarna.

Ostematrik (120bj)
  • Membekalkan kalsium untuk membina tulang dan sel bayi
  • Mengelakkan kekejangan otot dan sakit badan
  • Mengelakkan sembelit. Senang membuang dan lawas
  • Menstabilkan denyutan jantung

ESP (850gm)
  • Membekalkan protein untuk membina sel, tisum enzim dan otot ibu dan baby dalam kandm
  • Membantu penyerapan zat dan nutrien dari makanan
  • Mengurangkan risiko janin menjadi cacat
  • Membantu penghasilan susu badan

Omega Guard (90bj)
  • Membekalkan DHA untuk perkembangan otak bayi
  • Membantu mengawal stress pada ibu
  • Membantu mengawal berat badan semasa mengandung dengan memecahkan lemak.

Sebarang Pertanyaan & Tempahan Hubungi:
Pengedar Shaklee Penang